زندگیت همیشه بی من وشاد

خرید بک لینک
امسال سعی کردم سالگرد رهاییت رو خراب نکنم 13آذر سه سال تموم شد ومن هنوز فکر می کنم که شاید ...

بی خیال قصه من وتو مشخص زندگی تو پر ازهدف و آرزوی خواستنی وزندگی من فقط رویا وحرف ووعده

من سه سال نیست که تورو ندارم من تورو به اندازه عمری که آرزو داشتم کنارم باشی همدمم باشی افتخارت باشم شادی بخشت باشم وباشی به اندازه همه رویاهایی که برای تو داشتم به اندازه همه دلشوره هایی که برای تو داشتم ازدست دادم

خلوتت همیشه آروم درپناه خدایی که به من لیافت کنارتوبودن رونداد زندگیت همیشه شاد

مثل این سالها که میدونم اگه شادترین وآرامش بخش ترین روزهارو نداشتی ولی بی من بودن حتما اونقدر خوب هست وخواهد بود که کفشهایت هرگز برای سرزدن به خاظره ها جفت نمی شود



میمونیم تو قلب هم...

ما را در سایت میمونیم تو قلب هم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 21:30

صفحه بندی