رویای اینکه دوباره دوستم داشته باشد دلواپسم باشد ودلش برایم شوربزند بین این رویا وکابوس آینده مبهمش خرد می شوم خسته می شوم اما نمی دانم امید است یا لجبازی با عقل
ظاهرقضیه این است که من به درد او وآرزوهایش نمی خورم ودنیا هم دوستش داشته باشم وقتی نتوانم دلش را آرام کنم هیچ است وهیچ
اما ...
خدایا امیدم فقط به تو ،
میمونیم تو قلب هم...ما را در سایت میمونیم تو قلب هم دنبال میکنید
برچسب: امیدم فقط به خداست,خدایا فقط امیدم به توست, نویسنده: بازدید: 23